tisdag 26 juli 2011

hoppas på sommaren idag!

Hej bloggen, orkar inte berätta om gårdagen, men min mamma hade seriös damp asså..

Min kväll blev att sticka till gymmet och gå på dans-arobic (stavning?), sen hem & duscha osv. Efter det blev det middag vid halv tio, sen satte jag min vid datan och snackade med massa folk. Vid elva kollade jag någon film som va skitkass. Underbar kväll ? eller inte. Men det får vi fan ta och ta igen idag :D

Hade ställt min mobil på alarm klockan 8, tryckte på snooz- knappen ända tills klockan blev nio och jag gick äntligen upp. När jag kollar ut genom fönstret blir jag sjukt glaaad, ser ujt som om det kan bli lite sommrigt väder idag med sol och allt! Vi hoppas på att man kan sola för börjar känna mig lite blek efter alla dagar med mulet och regn!

Nu ska jag sticka till stallet, puss.




lite blandade sommriga bilder!

denna sista är från en varm sommarkväll, älskar sånna kvällar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar