söndag 24 juli 2011

sankta lucia

godkväll alla.

Där lät jag lite som en pensionär but whatever. Nu har jag nyss ätit lite mat från sankta lucia som pappi  hämtade. För er som inte vet så är det en "resturang" eller vad man ska kalla det som ligger precis vid halörsvägen (busshållplatsen) i höllviken. Gott var det iaf!

Tänkte att jag kunde svara på en fråga jag fick på förra bloggen precis när jag la ner den. Har även fått många fler frågor som jag inte hunnit svara på men tänkte spara dom och göra en frågestund av både dom gamla och om ni har nya frågor. Låter väl braa?

Någon frågade om jag hade någon kille på g, vet inte riktigt vad jag ska svara på det.. Försöker liksom att få saker att fungera osv så vet inte hur det blir.. Detta var ett väldigt dåligt svar, förlåt. Men kan inte skriva något annat för har ingen aning själv än. DET KALLAS YRT... men aja, får väl see :)

Nu ska jag gå upp på mitt rum, bädda ner mig i min sääng och kolla någon bra film. Kommer även säkert tillslut smsa massa nolife grejer till folk osv.. haha, aja that´s me. Kan liksom inte ligga ner och bara ta det lugnt, går verkligen inte!

Hörs imorgon, sov sött alla!


två bilder jag har redigerat helt dystert & gammeldags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar