söndag 24 juli 2011

mysis

heej bloggen.

Nu har jag städat mitt rum (som var riktigt stökigt), tagit in hästarna och lite sånt. Känner mig faktiskt mycket duktig om jag får säga det själv :)

Ikväll blir det myskväll med ingen annan än mig sjäälv, tjohoo. Nej, men är trött, har ont i magen och så är det ju skitväder somsagt så att ja.. det blev hemmakväll helt enkelt! Får se lite om det kanske går någon bra film på tv eller om jag får leta fram någon gammal gullig film som man inte sett på länge. Det är alltid kul att se riktigt bra filmer om och om igen, man tröttnar liksom aldrig.

I och med att jag kommer vara hemma hela kvällen så blir det förmodligen ett till inlägg som förmodligen kommer att vara väldigt ointressant, menmen. Sånt får ni leva med lite!

puss.
såhär såg då mitt rum ut innan jag städade, kaos..

ja, ni ser ju själv hur stökigt det var..

 här med...


hääär är det städat, duktig manda :D

haha, stackars linas mobil.. :(

denna fina bilden skickade max till mig nyss, vi har lika mke liv båda 2 ska jag säga er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar