måndag 25 juli 2011

syster&jag i ett stort jävla nötskal..

god.. eftermiddag blir det nog.. ?

Aja, såg iaf nyss att några hittat hit.. Alltid något och hoppas att alla mina gamla läsare hittar hit tillslut, och förhoppningsvis ännu fler nya läsare! :D

Jag och min syster bara låg och degade så jag bara "vi hittar på något galet". Så tog vi en sånt luftdjur om ni fattar vad jag menar.. ? Det var typ skiiitstort, 3 meter långt eller något.. Blåste iaf upp hela det och blev sjukt yra. Man kan fan blåsa upp grejer istället för att ta droger, man känner sig helt high on life asså (a)
Sen bara tryckte vi ner den i jacuzzin och satte oss på den, snurrade runt och jaa. Haha, humor på hög nivå.

Ikväll kommer alice,lu,emelie&lina hit till mig. Vi ska bara mysa, kolla film, bada jacuzzi osv. Och självklart ska vi äta alldeles för mke, som vanligt. Vi äter alltid! Sen sover dom här, mys!

love.


jättesöt, eller inte..

haha, rackarns blötdjur..

såhär blire om man badar med smink..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar